Yang Melawat Kambing2 di Kandang~~

11 June 2008

Seminar Penternakan Kambing dan Integrasi Pisang dan Jagung





Sebelum ni aku dapat ramai panggilan dan juga pertanyaan mengenai kursus penternakan di Utara ni..Kerana kebanyakkan kursus serta seminar penternakan terutama penternakan kambing Boer ni banyak diadakan di belah KL, Selatan..belah Utara ni kurang skit..aku ada juga bercadang nak buat tapi keadaan masa dan juga tempat tak mengizinkan lagi..so biarla aku kosentret dengan penternakan ni..tp baru ni kawan aku Ustaz Yusof tepon aku dan beritahu yang dia akan menganjurkan Seminar Penternakan Kambing dan Integrasi Tanaman Jagung dan Pisang..so ni aku info skit pasal seminar yang dianjurkan ni..so rakan2 ternak dan pengusaha2 serta bakal pengusaha projek pisang dan jagung kat belah utara perlu amik peluang ni..boleh tambah maklumat dan kontek..murah pun murah..kursus lain kalo pegi beratus jugak la ni RM 50 je..so ni info dia..




Seminar Penternakan Kambing dan Integrasi (Tanaman Pisang dan Jagung)

Tempat : Ladang Ternakan Kambing Boer Imanuddin, Kg Memali, Baling, Kedah

Tarikh : 29HB Jun 2008 (Hari Ahad )

Masa : 8.00 pagi hingga 3.00 petang

Bayaran : RM 50 shj

sijil dan makanan akan disediakan oleh pihak penganjur..(Aku dengar ada gak makan2 kambing..tapi tak tau la masak apa)

Tempat Terhad..Untuk maklumat lanjut sila hubungi

Ustaz Yusof 0134620463

kontek aku pun boleh Nasri 0134001083


kalo nak book tempat boleh kontek Ustaz..bayaran boleh sembang dengan dia..ok













1 orang mencari kambing:

syia said...

awk.. syia berminat nak join, peserta pompuan ada ke?

PS: syiasweetcorn@gmail.com