Yang Melawat Kambing2 di Kandang~~

16 December 2009

Pelbagai Benih Rumput Ada Dijual


Salam

Ni ada Apromosi skit..Pada member-member ternakan yang nak tanam rumput terutamanya rumput untuk ragutan, kami di Kelian Farm ada menjual pelbagai jenih benih rumput untuk ditanam..Berikut adalah jenis benih rumput dan harga bagi sekilo..

1) Purple Guinea            = RM 37 per Kg
2) Stylo CIAT                 = RM 38 per Kg
3) Paspalum Atratum      = RM 37 per Kg
4) Paspalum Plicatulum  = RM 37  per Kg
5) Bracharia Ruziziensis  = RM 38 per Kg
6) Hamata Stylo             = RM 38   per Kg

Cuma benih item ke 5 saja bergantung kepada stok yang agak terhad..Pembelian secara pukal atau melebihi 10 KG akan diberikan diskaun yang istimewa dan boleh dirunding..Kaedah penanaman turut disertakan semasa pembelian..Berminat? Untuk maklumat lanjut sila hubungi saya..Boleh membuat pesanan melalui SMS (emel kurang sikit sebab line dah takdak balik..kena curik balik)

Nasri kelian Farm
0134001083

8 orang mencari kambing:

Anonymous said...

salam...bro sy stdnt skm thap 3..last bln 6 ni.nk tny ni,penisetum puperum rm/kg?lg 1 dlu mse u pnh stdy kt ihk ok x pngurusan die?

Kuli Ladang said...

Salam..jenis rumput ni takdak la..takpa nt saya try tanya ejen tu..Tp ni jenis baka rumput apa r??pengurusan kat ihk??huumm..so far ok la kot..anyway saya pon tak expect yang terbaik kat ihk..mmg saya set nak pi belajaq utk tahap 1 ja n banyak study sdr trough observe n tanya pekerja..tak belajaq guna silibus tu sangat..lambat..
cuma saya agak kecewa dengan pengurusan NATC lepas student abis belajar..Takdak pemantauan terhadap x student dia..sijil yang dapat nak pohon loan atau bantuan2 lain pun tak leh pakai..patut student2 yang dah abis belajar disediakan peluang pekerjaan samada bekerja sendiri dengan pihak NATC menyediakan tapak projek secara kontrak farming ka..atau sedia peluang kerja yang lain..UHampa dah kena pikiaq dah benda2 camni dan fight utk hampa..Depa duit banyak tapi tak tau nak guna..

Anonymous said...

nasri ada benih rumput lg tak.sya nak benih yg terbaik punya..kompom bole tumbuh..bru2 ni ada ambil benih juga tp tk tumbuh langsung..klo ko ada benih nt email sya d fred_kbs84@yahoo.com

sya ni fred team ihk..hehe

Anonymous said...

Salam..saya fauzi..nk mntk tlg la klu ada benih yg no.5 tu..pastu benih no.3 & 6 ada lg tak?? Dan ada x benih napier india pnya..plz email saya.pogie86@yahoo.com

f@!Z said...

Benih ruzi ada tak?

Unknown said...

Benih rumput odot ada tak?

Unknown said...

No5 tu rumput minyak ke

Zulhaiza said...

Assalamualaikum tuan

Mahu tanya benih rumput minyak masih ade stok ke tuan?