Yang Melawat Kambing2 di Kandang~~

25 November 2009

Salam Aidiladha

Salam..

Selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha kepada semua Muslimin dan Muslimat yang menziarahi blog Kelian farm..terimAa kasih diucapkan kepada semua dan semoga  Aidiladha kali ini memberi sinar rahmat dan kebahgiaan kepada semua..

Kepada yang menjalankan ibadah korban semoga beroleh keberkatan dan murah rezki daripada ibadah yang dijalankan..Tak kira lembu ka kambing ka kibas, bebiri atau seumpamanya, janji niat ikhlas, Insyaallah akan diterima segala ibadah yang dilakukan..

Selain itu kami juga memohon maaf atas segala keterlanjuran kata serta apa jua yang kami siarkan di blog ni yang menyinggung hati..Tapi kalo tersinggung tu kadang-kadang kita kena fikir apa sebab kita tersinggung atau terasa..Salah siapa??


Salam Aidiladha ikhlas dari kami Kelian Farm sekeluarga..

P/s nak buat ucapan panjang2 dah takdan sekarang ni..Taip kat cc..sep bajet..Pasni blog yang update suma ciput-ciput punya cerita..Selagi takdak line kat rumah selagi tu la payah nak buat kerja ni..Pesanan kami  di musim perayaan ni..Jangan main mercun dan jangan tangkap lembu kot depan dia..

0 orang mencari kambing: